.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی دوشنبه

اين روزها بازديد كنندگان موزه عبرت در ويترين‌هاي نصب شده در ورودي اين موزه شاهد تغيير و برداشتن تصوير و عكس‌هاي بازسازي شده شكنجه تعدادي از رهبران انقلاب اسلامي ايران از جمله آيت‌الله هاشمي رفسنجاني و قرار گرفتن تصاوير بازديد افرادي كه هيچ ربطي با مبارزات ضد شاهنشاهي ندارند هستند. بازديد كنندگاني كه اين نگراني را ابراز داشته‌اند اين نكته را هم گفته‌اند كه حذف عكس بزرگاني كه شناسنامه انقلاب اسلامي هستند از موزه عبرت، نمي‌تواند آنها را از تاريخ مبارزات ملت ايران حذف كند.
* پايگاه خبري "الراصد" گزارش داد كه "سمير احمد الحمادي"، جوان شيعي 35 ساله اخيراً به دليل قرار دادن تصويري از سيد حسن نصرالله، دبيركل حزب الله در دفتر كار خود در شهر "الاحساء" از سوي "بدر بن جلوي"، فرماندار اين شهر به 15 روز حبس محكوم شد. به گزارش فارس، مقامات امنيتي عربستان، الحمادي را كه مدير بخش سير و سفر شركت الحمادي در الاحساء‌ است از هفت روز پيش در بازداشت نگاه داشته‌اند. منابع نزديك به اين شهروند سعودي گفتند: مقامات تحقيقات جنايي استان احساء، دوشنبه گذشته احضاريه‌اي را براي الحمادي فرستادند و به محض حضور وي در مركز جنايي، وي را دستگير و به زندان عمومي منتقل كردند. نزديكان اين جوان بازداشتي گفتند: وي از سوي نيروهاي زندان مورد بدرفتاري قرار گرفته است و هيچ قانون جزايي در قبال وي رعايت نمي‌شود.
* به گزارش آتي نيوز به نقل از فارس، رئيس مركز رسيدگي به امور مساجد، با اشاره به بخشنامه اين مركز به مساجد كل كشور تاكيد كرد: در بخشنامه اخير كه به مساجد ابلاغ شده، تأكيد شده است كه سخنران‌هاي ويژه ماه محرم براي عزاداران ابعاد فتنه 88 را تعيين كرده و درخصوص جنگ نرم دشمن مردم را آگاه كنند. حجت الاسلام حسين ابراهيمي با اشاره به نزديكي ماه محرم اظهار داشت: بخشنامه‌اي را به مساجد كل كشور ارسال كرده و تذكراتي را درخصوص ماه محرم ارائه كرده ايم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.2 seconds.